Obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY QuickTea.sk
Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „Obchodné podmienky“) upravujú práva a povinnosti Vás ako kupujúceho a Nás ako predávajúceho v rámci zmluvných vzťahov uzatváraných prostredníctvom E-shopu na www.quicktea.sk.
Všetky informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré nájdete tu https://www.quicktea.sk/podmienky-ochrany-osobnych-udajov/ .
Ako iste viete, komunikujeme predovšetkým na diaľku. Preto sa aj pre našu dohodu používajú prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré nám umožňujú dohodnúť sa medzi sebou bez súčasnej fyzickej prítomnosti nás a vás.
V prípade, že by niektorá časť Obchodných podmienok bola v rozpore s tým, na čom sme sa spoločne dohodli v procese Vášho nákupu na Našom E-shope, bude mať táto konkrétna zmluva prednosť pred týmito Podmienkami.
Ďalej upozorňujeme, že všetok Tovar s obsahom bylín zakúpený na našom e-shope nie je výživovým doplnkom a jeho použitie je podmienené konzultáciou s Vaším praktickým lekárom. Použitie Tovaru nemožno kombinovať so žiadnymi liekmi bez konzultácie s lekárom. Tovar nie je vhodný na konzumáciu s alkoholickými nápojmi, omamnými látkami a je zakázaný pre: deti do 3 rokov, tehotné a dojčiace ženy, osoby s predpísanými liekmi bez akejkoľvek konzultácie s lekárom. Pri používaní tovaru je nutné dodržiavať odporúčané dávkovanie. Predávajúci nenesie zodpovednosť za nežiaduce účinky, ktoré môže užívanie bylinných zmesí spôsobiť; na každého pôsobia bylinné zmesi inak, takže užívanie je úplne na vlastné riziko. Ďalej upozorňujeme, že chuť čaju alebo čajovej zmesi môže byť vždy individuálna, a to v dôsledku zberu, obohatenia pôdy alebo zmeny lokality.
Všetky bylinné zmesi alebo bylinné produkty nie sú liek a nemajú ŽIADNE PREUKÁZANÉ ÚČINKY!
E-shop doručuje zásielky a tovar aj do Slovenskej republiky, všetky právne vzťahy sa však riadia právnym poriadkom Českej republiky.
1. NIEKTORÉ DEFINÍCIE
1.1 Cena je peňažná suma, ktorú za Tovar zaplatíte;
1.2 Cena dopravy je suma, ktorú zaplatíte za doručenie Tovaru, vrátane ceny za jeho zabalenie;
1.3 Celková cena je súčet Ceny a Ceny dopravy;
1.4 E-shop je internetový obchod prevádzkovaný Nami na adrese quicktea.sk, kde prebieha nákup Tovaru;
1.5 Faktúrou sa rozumie daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;
1.6 My sme spoločnosť Štěpán Nový so sídlom U Lípy 855, Nové Město nad Metují, PSČ: 54901, Česká republika, IČO 10754636, e-mail stepan.novy@icloud.com, telefónne číslo +420 704 015 459, ďalej len predávajúci;
1.7 Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie Kúpnej zmluvy o Tovare s nami;
1.8 Tovar je všetko, čo si môžete kúpiť na E-shope;
1.9 Užívateľským účtom sa rozumie účet vytvorený na základe Vami poskytnutých údajov, ktorý umožňuje uchovanie zadaných údajov a histórie objednaného Tovaru a uzavretých zmlúv;
1.10 Vy ste osoba nakupujúca na Našom e-shope, právne označovaná ako kupujúci;
1.11 Zmluva je kúpna zmluva uzatvorená na základe riadne vyplnenej Objednávky odoslanej prostredníctvom E-shopu a je uzavretá okamihom, keď od nás obdržíte potvrdenie Objednávky.
2. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POKYNY
2.1 Nákup Tovaru je možný iba prostredníctvom webového rozhrania E-shopu.
2.2 Pri nákupe Tovaru je Vašou povinnosťou poskytnúť nám všetky informácie správne a pravdivo. Údaje, ktoré nám poskytnete pri objednávaní Tovaru, preto budeme považovať za správne a pravdivé.
3. UZAVRETIE ZMLUVY
3.1. Zmluvu s nami možno uzavrieť iba v Slovenskom jazyku.
3.2. Zmluva je uzavretá dištančne prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie prostriedkov komunikácie na diaľku znášate Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú platíte za použitie týchto prostriedkov (najmä prístup k internetu), takže nemusíte očakávať žiadne ďalšie náklady, ktoré by sme Vám účtovali nad rámec Celkovej ceny. Odoslaním Objednávky súhlasíte s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku.
3.3. Aby sme mohli uzavrieť Zmluvu, je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili návrh Objednávky. Tento návrh musí obsahovať tieto informácie:
a) informácie o zakúpenom Tovare (na E-shope označíte Tovar, o ktorý máte záujem, tlačidlom „Pridať do košíka“ alebo „do košíka“);
b) informácie o Cene, Cene dopravy, spôsobe úhrady Celkovej ceny a požadovanom spôsobe dodania Tovaru; tieto údaje budú zadané v rámci tvorby návrhu Objednávky v užívateľskom prostredí E-shopu, pričom informácie o Cene, Cene dopravy a Celkovej cene budú poskytované automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru a spôsobu jeho doručenia;
c) Vaše identifikačné údaje slúžiace na doručenie Tovaru, najmä v rozsahu meno, priezvisko, doručovacia adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa;
3.4. V priebehu vypĺňania Objednávky môžete údaje meniť a kontrolovať. Po vykonaní kontroly stlačením tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“ vytvoríte objednávku. Stlačením tohto tlačidla súhlasíte s týmito Obchodnými podmienkami. Objednávku nemožno uskutočniť bez súhlasu.
3.5. Vašu Objednávku Vám potvrdíme čo najskôr po jej doručení správou zaslanou na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke. Potvrdenie bude obsahovať zhrnutie objednávky a týchto obchodných podmienok. Potvrdenie objednávky z našej strany vedie k uzavretiu Zmluvy medzi nami a Vami. Obchodné podmienky platné v deň objednania sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy.
3.6. Môžu nastať prípady, keď nebudeme schopní potvrdiť Vašu objednávku. Ide najmä o situácie, keď Tovar nie je k dispozícii alebo keď si objednáte väčšie množstvo Tovaru, než je nami povolené. Informáciu o maximálnom počte Tovaru v rámci E-shopu Vám vždy poskytneme vopred. Ak bude existovať akýkoľvek dôvod, prečo nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie Zmluvy v upravenej podobe oproti Objednávke. Zmluva je v takom prípade uzavretá okamihom, keď potvrdíte Našu ponuku.
3.7. Ak je v rámci E-shopu alebo v návrhu Objednávky uvedená zjavne chybná Cena, najmä z dôvodu technickej chyby, nie sme povinní Vám za túto Cenu dodať Tovar ani v prípade, že ste obdržali potvrdenie Objednávky a tým došlo k uzavretiu Zmluvy. V takej situácii Vás bezodkladne kontaktujeme a zašleme Vám ponuku na uzavretie novej Zmluvy v zmenenej podobe oproti Objednávke. Nová Zmluva je uzavretá okamihom, keď potvrdíte Našu ponuku. Ak Našu ponuku nepotvrdíte do 3 dní od jej odoslania, sme oprávnení od uzavretej Zmluvy odstúpiť. Za zjavne chybnú Cenu sa považuje napríklad to, že Cena nezodpovedá cene obvyklej u iných predajcov alebo chýba, alebo je v nej uvedená číslica navyše.
3.8. V prípade uzavretia Zmluvy ste povinní uhradiť Celkovú cenu.
3.9. Ak máte Užívateľský účet, môžete prostredníctvom neho zadať Objednávku. Aj v tomto prípade ste povinní skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob vytvorenia Objednávky je rovnaký ako u kupujúceho bez Užívateľského účtu, výhodou však je, že nemusíte opakovane vypĺňať Vaše identifikačné údaje.
3.10. V niektorých prípadoch Vám umožňujeme využiť zľavu na nákup Tovaru. Na poskytnutie zľavy je potrebné vyplniť údaje o tejto zľave do vopred určeného poľa v rámci návrhu objednávky. Ak tak urobíte, bude Vám Tovar poskytnutý so zľavou.
4. UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET
4.1. Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu máte prístup k svojmu Užívateľskému účtu.
4.2. Pri registrácii Užívateľského účtu ste povinní uviesť všetky požadované údaje správne a pravdivo a v prípade ich zmeny ich aktualizovať.
4.3. Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Je Vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť o týchto prístupových údajoch a nikomu ich neposkytovať. V prípade ich zneužitia nenesieme zodpovednosť.
4.4. Užívateľský účet je osobný, preto nie ste oprávnení umožniť jeho používanie tretím osobám.
4.5. Váš Užívateľský účet môžeme zrušiť, najmä ak ho dlhšie než 1 rok nevyužívate alebo ak porušíte svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy.
4.6. Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, najmä s ohľadom na nevyhnutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.
5. CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCTVA
5.1. Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri Tovare v E-shope a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy zhodná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu objednávky je uvedená aj Cena dopravy, prípadne podmienky, kedy je doprava zadarmo.
5.2. Sme platcami DPH, cena v krokoch objednávky je však vždy uvádzaná vrátane DPH, teda konečná.
5.3. Úhradu Celkovej ceny od Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Celkovú cenu môžete uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:
a) Bankovým prevodom. Informácie k platbe Vám zašleme v rámci potvrdenia objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do 4 pracovných dní. Pri použití tejto platby odpočítame 12 Kč z celkovej ceny objednávky.
b) Online platbou kartou, Google Pay, Apple Pay či rýchlou platbou cez banku. V tomto prípade je platba vykonaná prostredníctvom platobnej brány Shoptet Pay alebo GoPay a platba sa riadi obchodnými podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na adrese: https://www.shoptetpay.com/cs/vseobecne-obchodni-podminky-shoptet-pay/ , https://help.gopay.com/cs/tema/cenik-a-obchodni-podminky/aktualni-cenik-a-obchodni-podminky. V prípade tejto platby je Celková cena splatná do 4 dní.
(c) Na dobierku. V takom prípade bude platba vykonaná pri dodaní Tovaru oproti jeho odovzdaniu. Pri platbe na dobierku je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru. Použitie dobierky je spoplatnené sumou 45 Kč.
5.4. Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke. Faktúra nebude fyzicky priložená k Tovaru, iba ak o to klient požiada elektronicky pred expedíciou, alebo ak neuviedol e-mailové spojenie. Faktúra bude k dispozícii v klientskom účte, pokiaľ ho máte zriadený.
5.5. Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prechádza až po uhradení Celkovej ceny a prevzatí Tovaru. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena uhradená pripísaním na Náš účet, v ostatných prípadoch okamihom platby.
6. DODANIE TOVARU, PRECHOD NEBEZPEČENSTVA NÁHODNÉHO ZNIČENIA A ZHORŠENIA PREDMETU KÚPY
6.1. Tovar Vám bude doručený Vami zvoleným spôsobom, pričom si môžete vybrať z nasledujúcich možností:
a) Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti Zásilkovna s.r.o., so sídlom: Českomoravská 2408/1a 190 00 Praha 9, IČ: 28408306 DIČ: CZ28408306.
b) Doručenie na adresu prostredníctvom dopravnej spoločnosti Zásilkovna s.r.o., so sídlom: Českomoravská 2408/1a 190 00 Praha 9, IČ: 28408306 DIČ: CZ28408306.
c) Doručenie na poštu dopravnou spoločnosťou Česká pošta, s. p., so sídlom: Praha 1, Politických vězňů 909/4, 225 99, IČO: 47114983
d) Doručenie na adresu dopravnou spoločnosťou Česká pošta, s. p., so sídlom: Praha 1, Politických vězňů 909/4, 225 99, IČO: 47114983
e) Doručenie na výdajné miesta „Balíkovna“, Česká pošta, s. p., so sídlom: Praha 1, Politických vězňů 909/4, 225 99, IČO: 47114983
f) Doručenie na adresu spoločnosťou PPL CZ s.r.o., so sídlom K Borovému 99, Jažlovice, 251 01 Říčany, IČ: 25194798
g) Doručenie na adresu spoločnosťou General Logistics Systems Czech Republic s.r.o., so sídlom: Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava, Česká republika
h) Doručenie na adresu spoločnosťou Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., so sídlom: Říčany u Prahy, Modletice 135, PSČ 25101
ch) Osobný odber Nové Město nad Metují, prevádzkované Nami.
6.2. Tovar môže byť dodaný iba v rámci Českej republiky a Slovenskej republiky.
6.3. Tovar sme povinní Vám dodať bezodkladne, najneskôr však do 30 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. Počas plnenia Zmluvy môžu nastať skutočnosti, ktoré ovplyvnia termín dodania Vami objednaného Tovaru. O zmene termínu a novom predpokladanom termíne dodania Vás budeme bezodkladne informovať e-mailom, pričom tým nie je dotknuté Vaše právo na odstúpenie od Zmluvy. Súčasťou nášho oznámenia nového termínu je aj Naša žiadosť o vyjadrenie, či trváte na dodaní v novom termíne.
6.4. Pri preberaní Tovaru od prepravcu je Vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu a v prípade akéhokoľvek poškodenia bezodkladne informovať prepravcu a Nás. V prípade poškodeného obalu, ktorý svedčí o neoprávnenej manipulácii so zásielkou, nie ste povinní Tovar od prepravcu prevziať.
6.5. Tovar ste povinní prevziať na dohodnutom mieste a v dohodnutom čase. Ak dodaný Tovar neprevezmete, oznámime Vám e-mailom, kde si Tovar môžete prevziať, vrátane lehoty na jeho prevzatie, alebo Vám Tovar opätovne doručíme na Vašu písomnú výzvu zaslanú najneskôr do 14 dní od doby, keď ste mali Tovar prevziať, a Vy sa zaväzujete uhradiť všetky náklady spojené s opätovným dodaním. Neprevzatie Tovaru (s výnimkou prípadu podľa čl. 6.4) nepredstavuje porušenie našej povinnosti dodať Tovar ani odstúpenie od Zmluvy. Ak Tovar neprevezmete ani v dodatočnej lehote, máme právo od Zmluvy odstúpiť z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy. Odstúpenie je účinné dňom doručenia. Tým nie je dotknuté právo na náhradu škody vo výške skutočných nákladov na pokus o dodanie Tovaru.
6.6. Ak sa z dôvodov na Vašej strane bude Tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo dohodnuté, ste povinní uhradiť náklady spojené s takýmto doručovaním. Platobné údaje Vám budú zaslané na e-mail uvedený v Zmluve a sú splatné do 14 dní od doručenia e-mailu.
6.7. Nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza na Vás okamihom prevzatia. Ak Tovar neprevezmete (s výnimkou prípadu podľa čl. 6.4.), prechádza na Vás nebezpečenstvo náhodného zničenia a znehodnotenia Tovaru okamihom, keď ste ho mohli prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Od tohto okamihu nesiete všetky následky spojené so stratou, zničením, poškodením alebo znehodnotením Tovaru.
7. PRÁVA ZODPOVEDNOSTI ZA VADY
7.1. Úvodné ustanovenia o zodpovednosti za vady
7.1.1. Zaväzujeme sa dodať Vám Tovar v požadovanej kvalite, množstve a bez vád.
7.1.2. Zodpovedáme za vady, ktoré má Tovar pri prevzatí. Pri použitom Tovare nezodpovedáme za vady spôsobené jeho užívaním alebo opotrebovaním. Pri Tovare predávanom za nižšiu cenu nezodpovedáme za vady, pre ktoré bola nižšia cena dohodnutá.
7.1.3. Všeobecná záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť okamihom Vášho prevzatia Tovaru.
7.1.4. Dôjde-li k výmene Tovaru, záručná doba začína plynúť znova od prevzatia nového Tovaru.
7.1.5 Vaše práva zo zodpovednosti za vady Tovaru, na ktorý sa vzťahuje záručná doba, zanikajú, ak ich neuplatníte v záručnej dobe. Práva zo zodpovednosti za vady Tovaru podliehajúceho rýchlej skaze musíte uplatniť najneskôr nasledujúci deň po nákupe, inak Vaše práva zanikajú.
7.2. Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva náhodného zničenia a zhoršenia Tovaru podľa čl. 6.7. je Tovar bez vád, najmä:
a) má vlastnosti, ktoré sme si s Vami dohodli, a ak nie sú výslovne dohodnuté, tie, ktoré sme uviedli v popise Tovaru, alebo tie, ktoré možno očakávať vzhľadom na povahu Tovaru;
b) je vhodný na nami uvedené účely alebo na účely obvyklé pre Tovar tohto druhu;
c) zodpovedá akosti alebo prevedeniu dohodnutej vzorky, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa vzorky;
d) je v primeranom množstve a hmotnosti;
e) spĺňa požiadavky, ktoré mu ukladajú osobitné právne predpisy;
f) nie je zaťažený právami tretích osôb.
7.3. Podmienky uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady (reklamácia)
7.3.1. Ak Vám bude Tovar doručený v poškodenom obale alebo je zásielka zjavne príliš ľahká, žiadame Vás, aby ste taký Tovar od prepravnej spoločnosti nepreberali a bezodkladne nás o tom informovali na telefónnom čísle +420 704 141 771 alebo e-mailom na info@quicktea.sk. V prípade zjavných vád (napr. mechanické poškodenie) ste povinní uplatniť reklamáciu bez zbytočného odkladu spôsobom uvedeným v ods. 7.4.1. nižšie. Na neskoršiu reklamáciu z dôvodu zjavných vád Tovaru, vrátane vady spočívajúcej v neúplnosti Tovaru, nebudeme brať ohľad.
7.3.2. Právo zo zodpovednosti za ostatné (skryté) vady ste povinní uplatniť spôsobom uvedeným v ods. 7.4.1. bez zbytočného odkladu po tom, čo ste vadu zistili, najneskôr však do uplynutia záručnej doby.
7.3.3. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady Tovaru a vady spôsobené mechanickým poškodením. Nemožno uplatniť právo zo zodpovednosti za vady spôsobené opotrebením, mechanickým poškodením, používaním Tovaru v nevyhovujúcich podmienkach a pod.
7.3.4. Právo zo zodpovednosti za vady nemáte, ak ste o vade vedeli pred prevzatím Tovaru, alebo sme Vás na ňu upozornili, alebo Vám z tohto dôvodu bola poskytnutá primeraná zľava z Ceny Tovaru.
7.4. Uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady (reklamácia)
7.4.1. Ak má Tovar vadu, najmä ak nie je splnená niektorá z podmienok podľa čl. 7.2., môžete nám takú vadu oznámiť a uplatniť práva zo zodpovednosti za vady (t. j. reklamovať Tovar) zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené pri Našich identifikačných údajoch. Pre reklamácie môžete využiť aj nami poskytnutý vzorový formulár, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto obchodných podmienok.
7.4.2. Vo svojom oznámení, ktorým uplatňujete reklamáciu, uveďte najmä popis vady Tovaru a svoje identifikačné údaje, vrátane e-mailu, na ktorý si želáte zaslať oznámenie o spôsobe vybavenia reklamácie, a ďalej uveďte, ktorý z nárokov zo zodpovednosti za vady uvedených v bodoch 7.5.4. až 7.5.8. uplatňujete.
7.4.3. Pri uplatnení reklamácie nám tiež poskytnite doklad o kúpe Tovaru (faktúru) na preukázanie jeho nákupu u nás, inak nie sme povinní Vašu reklamáciu uznať.
7.4.4. Za deň začatia reklamačného konania sa považuje deň dodania vadného Tovaru spolu s príslušnými dokladmi (podľa bodu 7.4.3). Ak bude Vaše podanie neúplné (najmä nečitateľné, nejasné, neobsahuje požadované doklady a pod.), požiadame Vás písomne, najmä e-mailom, o doplnenie. V takom prípade začína reklamačné konanie dňom doručenia Vami doplneného podania.
7.4.5. Ak neúplnú reklamáciu podľa bodu 7.4.4. bezodkladne nedoplníte, najneskôr do 10 dní odo dňa obdržania našej žiadosti, budeme Vaše podanie považovať za neopodstatnené.
7.5. Vybavovanie reklamácií
7.5.1. Na základe Vášho rozhodnutia (špecifikovaného v bodoch 7.5.4. až 7.5.8.) určíme spôsob vybavenia reklamácie bezodkladne, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak je požadované komplexné technické posúdenie stavu Tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
7.5.2. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie ju vybavíme bezodkladne; v odôvodnených prípadoch môžeme vybavenie predĺžiť, nie však dlhšie než 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty máte právo odstúpiť od Zmluvy alebo právo na výmenu Tovaru za nový, ak je to možné.
7.5.3. Písomný doklad o vybavení reklamácie sme povinní vystaviť najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie a o jej vybavení Vás budeme informovať e-mailom. V prípade uznania reklamácie Vám zašleme opravený Tovar, vymeníme Tovar za nový alebo vrátime zaplatenú Cenu Tovaru, ak sa nedohodneme inak.
7.5.4. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, máte právo na to, aby bola vada bezplatne, včas a riadne odstránená. Vadu Tovaru odstránime bez zbytočného odkladu.
7.5.5. Namiesto odstránenia vady môžete požadovať výmenu Tovaru alebo, ak sa vada týka iba časti Tovaru, výmenu tejto časti, a to v prípadoch, keď nám tým nevzniknú neprimerané náklady s ohľadom na cenu Tovaru alebo závažnosť vady.
7.5.6. Namiesto odstránenia vady môžeme vadný Tovar vždy vymeniť za bezvadný, pokiaľ Vám to nespôsobí vážne ťažkosti.
7.5.7. Ak ide o vadu Tovaru, ktorú nemožno odstrániť a ktorá Vám bráni v riadnom užívaní Tovaru ako bezvadného, máte právo na výmenu Tovaru alebo právo odstúpiť od Zmluvy. Rovnaké práva Vám patria aj pri odstrániteľných vadách, ak Tovar nemôžete riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád.
7.5.8. V prípade iných neodstrániteľných vád máte právo na primeranú zľavu z Ceny Tovaru.
7.5.9. Reklamáciu vybavíme odovzdaním opraveného Tovaru, výmenou Tovaru, vrátením Ceny Tovaru, poskytnutím primeranej zľavy z Ceny Tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia (Tovaru) alebo oprávneným zamietnutím reklamácie.
7.6. Výkon práv zo zodpovednosti za vady a reklamácie Tovaru sa riadia ustanoveniami § 619 a nasl. Občianskeho zákonníka, zákonom č. 250/2007 Sb., o ochrane spotrebiteľa, a zákonom č. 102/2014 Sb. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo mimo obchodných priestorov predávajúceho, v znení neskorších predpisov.
7.7. Ak uplatníte reklamáciu Tovaru:
a) v priebehu prvých 12 mesiacov od zakúpenia Tovaru môžeme Vašu reklamáciu odmietnuť iba na základe znaleckého posudku; bez ohľadu na výsledok znaleckého posúdenia od Vás nebudeme požadovať úhradu nákladov na znalecký posudok ani iných súvisiacich nákladov. Kópiu znaleckého posudku odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie Vám poskytneme najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie;
b) po uplynutí 12 mesiacov od nákupu a my takúto reklamáciu zamietneme, uvedieme v doklade o vybavení reklamácie, komu môžete Tovar zaslať na odborné posúdenie. Ak zašlete Tovar na odborné posúdenie určenej osobe, náklady na odborné posúdenie, ako aj všetky ďalšie účelne vynaložené náklady znášame my, bez ohľadu na výsledok posúdenia. Ak odborným posúdením preukážete našu zodpovednosť za vady Tovaru, môžete reklamáciu podať znova; počas vypracovania posudku záručná doba neplynie. Sme povinní Vám do 14 dní odo dňa opätovného uplatnenia reklamácie uhradiť všetky náklady vynaložené na posudok, ako aj ďalšie účelné náklady. Znovu podanú reklamáciu nemožno zamietnuť.
7.8. Ak ste podnikateľ, ste povinní vadu oznámiť bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr do 3 dní od prevzatia Tovaru.
7.9. Ak ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť svoje práva zo zodpovednosti za vady, ktoré sa vyskytnú na spotrebnom Tovare, a to do 24 mesiacov od prevzatia Tovaru.
7.10. Týmto sme Vás riadne poučili o Vašich právach. Uzavretím Zmluvy potvrdzujete, že ste mali možnosť oboznámiť sa s podmienkami reklamácie Tovaru.
8. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
8.1. K odstúpeniu od Zmluvy, t. j. ukončeniu zmluvného vzťahu medzi Nami a Vami od jeho počiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobom uvedených v tomto článku, prípadne v iných ustanoveniach Obchodných podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.
8.2. Ak ste spotrebiteľ, máte právo odstúpiť od Zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa dodania Tovaru. Ak sme uzavreli Zmluvu týkajúcu sa viacerých druhov Tovaru alebo dodania viacerých častí Tovaru, táto lehota začína plynúť dňom dodania poslednej časti Tovaru; ak ide o Zmluvu na pravidelné a opakované dodávky, lehota začína dňom doručenia prvej dodávky. Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené pri Našich identifikačných údajoch). Môžete využiť aj nami poskytnutý vzorový formulár, ktorý tvorí prílohu č. 2 týchto obchodných podmienok.
8.3. Ani ako spotrebiteľ nemôžete odstúpiť od Zmluvy v prípadoch, keď je predmetom Zmluvy:
a) predaj Tovaru, ktorého Cena závisí od cenových pohybov na finančnom trhu, ktoré nemôžeme ovplyvniť a ku ktorým môže dôjsť počas lehoty na odstúpenie;
b) predaj alkoholických nápojov, ktorých Cena bola dohodnutá v čase uzavretia Zmluvy, pričom ich dodanie možno uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich Cena závisí od pohybu cien na trhu, ktorý nemôžeme ovplyvniť;
c) predaj Tovaru vyrobeného podľa Vašich konkrétnych požiadaviek, na zákazku alebo určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa;
d) predaj Tovaru podliehajúceho rýchlej skaze a Tovaru, ktorý bol po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným;
e) predaj Tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je z hygienických dôvodov vhodný na vrátenie a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený;
f) predaj zvukových a obrazových záznamov alebo počítačového softvéru predávaných v ochranných obaloch, ktorých pôvodný obal bol porušený;
g) predaj periodík (okrem predplatného) a predaj kníh, ktoré nie sú dodávané v ochranných obaloch;
h) poskytnutie elektronického obsahu, ak nebol dodaný na hmotnom nosiči a bol dodaný s Vaším predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie a informovali sme Vás, že nemáte právo na odstúpenie od Zmluvy.
8.4. Lehota na odstúpenie podľa čl. 8.2. sa považuje za zachovanú, ak nám v jej priebehu zašlete oznámenie, že odstupujete od Zmluvy.
8.5. V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola uhradená, prípadne na účet zvolený pri odstúpení. Suma však nebude vrátená skôr, než nám Tovar vrátite alebo preukážete, že bol odoslaný späť. Tovar prosíme vráťte čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu.
8.6. V prípade odstúpenia podľa čl. 8.2. ste povinní Tovar zaslať do 14 dní od odstúpenia, odovzdať ho nám alebo nami poverenej osobe; náklady spojené s vrátením znášate Vy. To neplatí, ak sa dohodneme na osobnom odbere alebo prostredníctvom nami poverenej osoby. Lehota je zachovaná, ak bol Tovar odovzdaný dopravcovi najneskôr posledný deň lehoty. Máte nárok na vrátenie Ceny dopravy, ale iba vo výške najlacnejšieho spôsobu dodania, ktorý ponúkame.
8.7. Zodpovedáte za škodu v prípadoch, keď dôjde k poškodeniu Tovaru v dôsledku nakladania s ním inak, než je nevyhnutné s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti.
V takom prípade Vám budeme účtovať škodu po vrátení Tovaru; splatnosť fakturovanej sumy je 14 dní.
8.8. Sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti Tovaru, alebo ak výrobca, dovozca či dodávateľ Tovaru podľa Zmluvy prerušil výrobu alebo vykonal podstatné zmeny, ktoré znemožnili plnenie Našich záväzkov, alebo z dôvodov vyššej moci, prípadne ak aj pri vynaložení primeraného úsilia nie sme schopní dodať Tovar v lehote uvedenej v týchto Obchodných podmienkach. V takých prípadoch Vás bez zbytočného odkladu informujeme a vrátime Vám už zaplatenú Celkovú cenu do 14 dní odo dňa oznámenia o odstúpení. Suma bude vrátená rovnakým spôsobom, akým bola uhradená, pokiaľ sa nedohodneme inak a bez ďalších poplatkov.
8.9. Sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy aj v prípade, že ste Tovar neprevzali do 5 pracovných dní odo dňa, keď ste boli povinní Tovar prevziať.
9. PODÁVANIE PODNETOV A SŤAŽNOSTÍ
9.1. Ako spotrebiteľ máte právo podávať podnety a sťažnosti písomne, e-mailom na adresu: info@quicktea.sk.
9.2. O posúdení podnetu či sťažnosti Vás budeme informovať e-mailom zaslaným na Váš e-mail.
9.3. Dozorovým orgánom je Česká obchodní inspekce (ČOI) https://www.coi.cz/o-coi/kontakty-inspektoraty/kralovehradecky-a-pardubicky-kraj/
9.4. Ak nie ste spokojní s vybavením Vašej sťažnosti, môžete podať podanie elektronicky prostredníctvom platformy dostupnej na webovej stránke https://www.coi.cz/podatelna/.
10. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
10.1. Všetku písomnú korešpondenciu s Vami budeme doručovať e-mailom. Naša e-mailová adresa je uvedená v časti Naše identifikačné údaje. Korešpondenciu budeme doručovať na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve, v Užívateľskom účte alebo prostredníctvom ktorej ste nás kontaktovali.
10.2. Zmluva môže byť zmenená iba na základe nášho písomného súhlasu. Sme však oprávnení tieto Obchodné podmienky meniť a dopĺňať; táto zmena nemá vplyv na už uzavreté Zmluvy, ale iba na Zmluvy uzavreté po dni účinnosti zmeny.
10.3. V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (živelná pohroma, pandémia, prevádzkové poruchy, zlyhanie subdodávateľov atď.), nezodpovedáme za škody spôsobené v dôsledku alebo v súvislosti s týmito udalosťami; ak situácia trvá dlhšie než 10 dní, máme my aj Vy právo od Zmluvy odstúpiť.
10.4. Prílohou obchodných podmienok je vzorový reklamačný formulár a vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.
10.5. Zmluva, vrátane Obchodných podmienok, je u nás archivovaná v elektronickej podobe, ale nie je Vám prístupná. Tieto Obchodné podmienky a Potvrdenie objednávky so zhrnutím Objednávky však vždy obdržíte e-mailom, a preto budete mať vždy prístup k Zmluve aj bez Našej súčinnosti. Odporúčame, aby ste si vždy uložili potvrdenie objednávky a obchodné podmienky.
10.6. Naša činnosť nepodlieha žiadnym etickým kódexom.
10.7. Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 2.3.2024.
Aktualizovaná verzia dňa: 27.4.2025